- Note: Tijdens de Corona crisis zal ik mij ook aan de richtlijnen van de RIVM houden.
- U heeft een hotel of winkel (keten) waar u een onafhankelijke kijk op wilt?
- U heeft een hotel of winkel (keten) waar u de puntjes op de i wilt zetten?
- U heeft/geeft een training waar u iemand bij nodig heeft die een echte klant kan spelen?
- Heeft u behoefte aan een outsider die inside kijkt?
Ik heb een achtergrond in de verkoop en ontving verschillende trainingen en daarnaast heb ik toneelervaring en speelde rollen. Ik wil mijn diensten als een mystery-guest aanbieden op diverse locaties.
Wat krijgt u ervoor terug?
Een volledig verslag over de ervaring van het verblijf bv. voor hotels of ketens. Vanuit de (kritische) klant bekeken.
Daarnaast een lijst met mogelijke verbeterpunten of aanbevelingen. Dit op verschillende gebieden, zoals hygiëne en gebouwen, maar vooral gericht op gastvrijheid en verkoop. Misschien heeft u eigen standaarden? Dan zal ik deze gebruiken in mijn rapportage.
Laat u mij weten of u van mijn diensten gebruik wilt maken?
Vraag een vrijblijvende prijsopgave